Agenda

dimarts, 30 de juny del 2015

0

Paraules d'Arjau amb Aigua de Flors de Neus Mar

Tot i tenir Paraules entre les mans, em quedo sense alhora de valorar-ho, doncs el trobo amb fet amb tant de gust i amor vers el gènere que només puc donar les gràcies per treballar d'aquesta manera.


El grup Arjau, ens regala un nou enregistrament que tot just s'estrena per la propera 49º Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell.
Us deixo l'enllaç de Spotify per tal que en pugueu gaudir tant com jo, doncs des de que el vaig tenir a les mans que no paro d'escoltar-lo.




Enguany entre aquest i el de la Neus Mar "Aigua de Flors" em tenen totes les hores musicals agafades. Aquest darrer enregostrament de la Neus m'ha tornat a robar el cor, i ho fa en tots els géneres musicals que m'agraden i amb una tria de peces que semblen que siguin llegides del meu pensament. Gràcies per enregistrar entre altres "Sólo faltas tú", un dia la fem a duo...


 Salut, força i havaneres a dojo!

©Toni Foixench
Inici Bloc